Hoe toekomstbestendig is joúw organisatie?

In de verschillende commerciële marketingfuncties waar ik de afgelopen 20 jaar actief in ben geweest zag ik bedrijven en organisaties worstelen met hun klanten. Ik zag hoe lastig het is om nieuwe klanten te vinden en om klanten te blijven binden. Ik zag hoe goed doordachte marketingplannen niet uitgevoerd werden omdat medewerkers zich er niet verbonden mee voelden. En ik zag hoe veranderprocessen die juist bedoeld waren om medewerkers te betrekken bij de invoering van een nieuwe visie en strategie, spaak liepen.

Dat moest anders kunnen vond ik, en dus ging ik op zoek naar oplossingen. In een leergang CRM ontdekte ik een effectieve manier om klanten te vinden en te binden. Een coaching opleiding gaf me waardevolle inzichten in gedragsverandering. En in trainingen Storytelling werd ik me bewust van de toegevoegde waarde van verhalen bij het ontwikkelen van een richtinggevende en aansprekende visie, maar ook bij het concreet maken van een abstract begrip als klantgerichtheid.

Ik geloof in de kracht van mensen en in het lef van ondernemers. Daarom startte ik in 2008 De Klantbinderij. Met het Klantbinderij stappenplan© help ik ondernemers in het MKB en communicatie afdelingen van gemeenten om klantrelaties, visie en strategie te analyseren, te ontwikkelen en toekomstbestendig te maken. Dat doe ik door te helpen:
- reflecteren op de koers van de organisatie.

- betekenis te geven aan verandering en zo beweging te bewerkstelligen.
- management, klanten en medewerkers met elkaar te verbinden.  

- duurzame en rendabele klantrelaties te ontwikkelen.

Bovenstaande realiseer ik door:  
  • de formele cijfermatige informatie over klanten te verbinden met wat er informeel en dus écht leeft bij klanten en medewerkers.
  • de inzet van mijn diverse specalismen zoals CRM, Storytelling en coaching.
  • toepassing van tools zoals zelf geschreven e-books en een zelf ontwikkelde Klantfocus scan, geïnspireerd op het instituut Nederlandse Kwaliteit (INK). 
  • resultaten te verankeren door klanten en andere stakeholders te betrekken bij de workshops van het Klantbinderij stappenplan©.

De Klantbinderij

Met het Klantbinderij stappenplan© help ik ondernemers en gemeenten om klantrelaties, visie en strategie zowel cijfermatig als met de inzet van CRM, storytelling en coaching te analyseren, te ontwikkelen en toekomstbestendig te maken.

Contact

  • Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • 06-535.15.466

  • Gevestigd in Amsterdam

 

Naam:
Email: