Klantbinderij stappenplan© voor ondernemers
Met het Klantbinderij stappenplan© help ik ondernemers in het MKB om klantrelaties, visie en strategie
zowel cijfermatig als met inzet van CRM, storytelling en coaching te analyseren, te ontwikkelen en toekomstbestendig te maken.

Stap 1 - De Klantbinderij scan

Hoe toekomstbestendig is jouw bedrijf? Een belangrijke vraag, zeker in deze onzekere tijd. Met De Klantbinderij scan help ik je inzicht te verkrijgen in de omzet en winst van je huidige klantgroepen en in de ontwikkeling hiervan in de afgelopen jaren.


Lees verder

Stap 2 - Service stijl

Hoe ga jij als bedrijf om met je klanten? Want de manier waarop je met je klanten omgaat is bepalend hoe tevreden en loyaal je klanten zijn. Je werkt bovendien hard aan je reputatie van kwaliteitsleverancier. Maar uiteindelijk zijn het je klanten die jou promoten. 


Lees verder

Stap 3 - Visieverhaal

Ben je naar aanleiding van De Klantbinderij scan en de service stijl inventarisatie tot de conclusie gekomen dat een koersverandering noodzakelijk is om je bedrijf toekomstbestendiger te maken? Dan is de volgende logische stap de ontwikkeling van een richtinggevende en inspirerende visie.    

Lees verder

Stap 4 - De Klantfocus scan

In de vorige stap hebben we een helder beeld gecreëerd wie je als bedrijf bent en waar je voor staat. Een essentiële randvoorwaarde om gestalte te kunnen geven aan je vernieuwde visie is een organisatiestructuur waarin de klant centraal staat.

Lees verder

Stap 5 - Groeiscenario

In de vorige vier stappen hebben we inzicht gekregen in de cijfermatige toekomstbestendigheid van je bedrijf, in wie je als organisatie bent en waar je voor staat, en weten we in hoeverre de structuur van de organisatie klanten centraal stelt.      
 

Lees verder

Stap 6 - CRM strategie

De zesde stap van het Klantbinderij stappenplan© is de fase waarin we de vertaalslag gaan maken naar een concrete en klantgerichte bedrijfsstrategie. Om zo de gestelde doelen te gaan realiseren en je bedrijf nog toekomstbestendiger te maken. 

Lees verder

De Klantbinderij

Met het Klantbinderij stappenplan© help ik ondernemers en gemeenten om klantrelaties, visie en strategie zowel cijfermatig als met de inzet van CRM, storytelling en coaching te analyseren, te ontwikkelen en toekomstbestendig te maken.

Contact

  • Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • 06-535.15.466

  • Gevestigd in Amsterdam

 

Naam:
Email: