Klanten binden met met een heldere visie op klantgerichtheid

Een heldere visie op klantgerichtheid geeft je bedrijf richting en biedt structuur. Ze verbindt en geeft energie.
Dat klinkt mooi, maar de praktijk is vaak weerbarstig. Want zo'n visie wordt lang niet altijd ontwikkeld, laat staan uitgevoerd. Omdat het ons nogal eens aan tijd en ook wel aan moed ontbreekt. Met als resultaat dat er binnen je bedrijf eigenlijk geen gedeeld beeld over klantgerichtheid bestaat. 

Het ontwikkelen van een gedeelde visie op klantgerichtheid is een veranderingsproces. Om deze verandering succesvol te laten zijn zet De Klantbinderij de verbindende kracht van verhalen in. Door verhalen over klantgerichtheid met elkaar te delen krijg je inzicht in wat er écht leeft bij je klanten. Zo maak je de unieke kracht van je bedrijf prachtig zichtbaar. De verzamelde verhalen over klantgerichtheid vormen de basis voor het ontwikkelen van een heldere en onderscheidende visie. Een visie waarmee je je als bedrijf duidelijk positioneert en dus de kans om klanten succesvol aan je te binden enorm vergroot.

In een workshop ga je aan de slag met vragen als: wat is voor ons de betekenis van klantgerichtheid en waar blijkt dat uit? Zodat je als bedrijf een gedeelde visie op klantgerichtheid ontwikkelt. Een gedeelde visie die jullie waarden weerspiegelt en staat voor wie jullie zijn.

P.S: wil je meer lezen over het binden van klanten met Storytelling? Klik dan op deze link.
Benieuwd wat deze deze workshop voor jou kan betekenen? Meld je dan aan voor een vrijblijvend gesprek.  
Naam:
Email:

De Klantbinderij

De Klantbinderij helpt marketing directeuren en ondernemers met ambitie om te groeien klanten aan zich te binden en klantrelaties winstgevender te maken.

Contact

  • Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • Gevestigd in Amsterdam

 

Naam:
Email: